15 December

Hej på er kömpisar.
Jeeeeeeezeeeeez vilken hektisk helg det har varit men oooh så trevlig såklart. Jag sitter just nu och pustar ut i soffan efter ett alldeles förträffligt födelsekalas där yours truly har firats en dag i förskott. Jag har fått massa fina presenter, ätit god mat och tårta och haft det allmänt kanonmyzigt.
Resten av helgen i text och bild får ni serverat i morgon *cliffhangrar*
 
Årets födelsedagstårta får ni här. Den innehåller chokladbottnar, snickersfluff, bountyfluff, är täckt med vit chokladfrosting, garnerad med chokladganache och chokladdoppade jordgubbar. Kan mycket väl vara den fulaste tårtan jag någonsin bakat men god var den banne mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha fulaste? den är ju skitfin! congratulationer <3

2013-12-16 @ 13:45:31
Postat av: Anna

Ful? Tycker den ser asgod ut!

Svar: Den var väldigt god som tur var ;)
Kristin Sandgren

2013-12-16 @ 22:38:28
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0