16 December

I dag är det ingen vanlig dag nä för det är ju min födelsedag. Då är man helt plötsligt 28 bast då. Hur gick det till? Var det inte typ förra veckan som jag fyllde tjugo? Någon med mig måste skämta aprilo.
Fast det är ju faktiskt inte förren 22.15 som jag är född så än så länge är jag 27 pigga och friska jordsnurr runt solen...eh.
Dagen har i alla fall börjat på allra bästa sätt med sovmorgon till 09.20 och tårta till frukost. Tack vare sovmogonen så blev det ju såklart ingen förskola för Vides del i dag men efter den här hektiska helgen så behöver vi nog vila upp oss allihop.
 
It's my birthday and I försover mig and eat tårta till frukost if I want to!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Grattis ännu en gång!

Svar: Tack! :)
Kristin Sandgren

2013-12-16 @ 15:46:04
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0