17 December

Okej.
Jag vet att jag egentligen borde hålla käft nu men eftersom jag lider av någon form av skryttorettes så kan jag ju självklart inte låta bli.
I dag fick jag alltså väcka Vincent tjugo över tio(!!!) Lilla rekordsovaren alltså. Grejen var ju att han inte ens fick i sig vällingen i går kväll så jag trodde ju att han skulle vakna i ottan liksom. Det är ju alltid när man tror att dom ska sova som längst som dom inte gör det och tvärt om.
Jaja jag tackar och bockar givetvis för två sovmorgnar i rad men betyder det att han kommer vakna vid sju resten av veckan kanske? Förmodligen.
 
Sover en så här länge får en inget morgonkaffe förren vid lunch men vad gör väl det när jag får inviga en av mina nya muggar jag fick i födelsedagspresent. Lööööv it! (mer presenter dyker upp senare).
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

eeeeh. finns det alltså barn som sover så länge??? när la han sig igår?

Svar: Ja båda mina barn har varit riktiga sjusovare så jag har blivit väldigt bortskämd. Han somnade strax före åtta i går.
Kristin Sandgren

2013-12-17 @ 12:56:52
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: storasyrran

Underbart!

2013-12-17 @ 13:09:34
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

my god vilket litet underbarn du har där! grattis! :D

2013-12-17 @ 15:29:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0