18 December

Hej och hallå!
Då sitter jag här i mitt soffhörn igen så som sig bör så här på kvällskvisten. Dagen har gått som hejsan och jag har hunnit med både det ena och det andra.
 
Det började först med att brollorna lekte så fint i hop med bilarna på köksgolvet. Eller ja den ena körde runt runt runt med bilarna och den andra gnagde och kräktes på dom men ändå dom satt liksom där tillsammans och såg bedårande söta ut *bröööööl*
Efter det hade jag en brottningsmatch med Vide i tjugo minuter för att komma utanför dörren och tur var väl det att jag vann till slut för vi hamnade ju hemma hos ewe som bjöd på görgo fika och Vide lekte och härjade med sina kompisar.
Efter att ha hängt där i ett par timmar så var det dags att gå vidare (alltså brottas i en kvart med Vide igen). Vi gick till affären och allt var frid och fröjd. Sedan gick vi ut ur affären och Vide skrek hela vägen hem att han inte vill vaaaaa hemmaaaa utan i affääääreeeeeen *vråååål*
(inga bilder på det...)
När pappan äntligen kom från jobbet åkte vi till det här stället och beställde resa.
Till Lanzarote närmare bestämt så om si så där 3,5 månader befinner vi oss här:
Inte helt fel och efter att bokningen var avklarad åkte vi hem till Lerdalapacket och firade med pizza. Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Känner igen det där med tjurungar ... har en likadan här hemma ;)

Och jag är iiiinte alls avis på er. Vill iiiinte alls ligga på en strand i lanzarote och bara ha det skönt. Inte alls ... (korsar fingrarna bakom ryggen)

2013-12-20 @ 08:58:15
URL: http://www.elinteg
Postat av: Louise

Åååå inte ett dugg avis på utlandsresan.....

2013-12-21 @ 16:51:45
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0