28 December

Hej hopp!
Den här lördagen var det min tur att ta barnen och ge min arma kråka sovmorgon och som vanligt när det är min tur att starta dagen så väljer minste barnet att vakna redan klockan 06.00(!!!!) som tur var somnade han om efter en nappinsättning och jag kunde vingla tillbaka till sängen och sova ett par timmar till.
Men det var inte sömn vi skulle prata om nu inte. Nä. Jag ville mest bara visa Vincents allra finaste julklapp. Alltså allt han fick var ju jättebra och fint förtås men fattar ni vilket jobb min syster har lagt ner på att virka snyggaste mattan som passar finfint i hans rum.
 
Bilderna blir ju inte superduperbra i det här ständiga mörkret som kallas "dagsljus" men det får ni överleva.
Tack så hemskt mycket ännu en gång syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0