3 December

Så där ja. Då har även Vide sällat sig till den sjuka skaran med över 39 i temp. Trots det är han vid gott mod och har ätit bra och tur är väl det eftersom han vägrar ta alvedon. Jag har försökt med alla knep men det får väl gå ändå och så länge han är så här "pigg" så behöver han ju antagligen inte alvedonen ändå.
Håhåjaja.
 
Sjukdomar och jävelskap alltså. Så tröttsamt. Fast jag ska ignorera mitt bultande huvud och rinnande näsa och ta tag i den totala röran som har infunnit sig här hemma. Disk, tvätt och leksaker högt och lågt. Jag har väl att göra ett tag och ska försöka att inte stryka med på kuppen. Wish me luck!
 
En bild på glittrig asfalt passar bra här tycker jag....eeehhhh...

Kommentarer
Postat av: Miss Michaela - Skandal Beauty

Har du lust att bli veckans blogg? Gå in på min blogg och anmäl dig, vinnaren avslöjas ikväll! :)

2013-12-03 @ 12:40:21
URL: http://SkandalBeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0