5 December

Igår innan jag åkte till stan skrev jag inköpslista för att inte riskera att glömma någonting viktigt.
Konversation med Håkan som följer:
 
Jag: Älskling visst behöver vi paketsnöre?
Håkan: Nä vi har ju massor har jag ju sagt.
J: Ja jag vet att du har sagt det men med massor menar du då den enda lilla snörbollen jag hittade bland papprena som knappt räckte till ett paket?
Håkan går i väg och kommer tillbaka släpande på en kasse full med snören och fick därmed ett defenitivt slut på den disskusionen.
 
Okej okej vi råkade visst ha en halv kilometer snöre liggandes som jag inte såg, jag stryker det från listan! *halvblind och glömsk hamstrare*
 
Lite snöre...

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha :-D Sådana saker som lätt hamnar fel och blir bortglömda :-) Trodde att vi inte hade juletiketter så köpte det i Ullared. När jag skulle packa in julklappar så hittade jag flera ark etiketter som jag glömt bort :-)

Svar: julettiketter har vi också mänger av. Det är också en sån där grej som man lätt glömmer bort att man har också köper man nytt varje år ;)
Kristin Sandgren

2013-12-05 @ 23:43:31
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0