6 December

Hej mitt vinterland och så vidare.
Sven har lagt ett tjockt snötäcke över Kvänum och ingen är gladare än jag. Äntligen lite julstämning! Fast så kommer vi till det där lilla kruxet att jag fortfarande inte har köpt några vinterskor...eeeehhh framförhållning unt så wither. Starkt jobbat Kristin. Fast mina Nike free kanske pallar lite snö vad vet jag
 
Förkylningen vägrar släppa sitt tröttsamma grepp om mig och det börjar bli riktigt jobbigt. Kan verkligen inte minnas att jag har varit sjuk så här länge förut. Sega jävla förkylningshelvete. Har låtit bli att önska arbetspass hela veckan för att kurera mig men i kväll hade jag ett pass inplanerat sen tidigare som jag fick avboka. Så jävla trökigt. 
När Håkan kommer hem är det fan jag som går och lägger mig och sover bort skiten så jag orkar med helgens aktiviteter. 
 
I övrigt får det bli en innemysardag i dag även om Vide bra gärna vill ut och härja i snön. Just nu sitter han brevid mig och läser böcker så jag hoppas att den aktiviteten kan hålla honom nöjd ett tag till i alla fall så den här snoriga morsan kan sitta och pausa en stund.
 
Har ni andra fått mycket snö?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har massa snö här i mitten av Kvänum ;) Krya på dig! puss

2013-12-06 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0