Juldagen 2013

Ja nu kommer det absolut sista inlägget om den här stackars julen jag lovar. Men firar en i dagarna tre så blir det ju så.
 
Julldagen firades med min familj här hemma hos oss och vi började med att knö ner alla kusinerna i soffan med en nyvaken dynamit-Harry i mitten.
Vi startade med glöggdrickning som sig bör.
Pressfotografen var på plats.
Mamma med minimuffin.
Dom här två satt med näsorna i sina telefoner och så här skamsna såg dom ut när jag drog fram kameran hähä.
...och så här söta var dom när dom hann posera.
Vi hade visst varit väldigt snälla igen för det fanns även en hel del paket under våran gran.
Syrran hade bakat sju(!) sorters julgodis *omnomnomn*
Lille gos busar med morfar.
Pyssel och papp; lokalisera barnet...
Enda bilden på mig från dagen, matandes litet barn.
Sedan kom tomten och knackade på.
Det blev såklart stor trängsel framför fönstret.
Hej hej!
Väl inomhus var det tomtemor som fick göra grovgörat men hon fick fin hjälp av två små nissar.
Sedan öppnades det paket hej vilt, åts godis, sågs på film, åts ris á la malta mm innan den juldagen var över. Trevigt värre.
 
Annandagen spenderades med Håkans släkt vilket också var himlans trevligt men det fick jag desvärre inte en endaste bild på. Dålig stil av mig.
 
Så då var min sammanfattning av julen 2013 över och den får fem fluffiga tomteskägg av fem möjliga.

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

huga. den där tomten vill man inte möta på när man är ute och går i mörkret ;) söta små uppradade i soffan dock! och julgodiset...mmmm! jag som trodde jag fått nog hade nog kunnat kränga minst halva det fatet nu..

Svar: Jag har massa godis kvar som du förstår så det är bara att komma hit och hämta ;)
Kristin Sandgren

2013-12-28 @ 21:03:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Malin

Dynamit -Harryn är så söt så han får gärna flytta hem till mig!!

2013-12-29 @ 08:16:59
Postat av: Elin - Livat på torpet

ÄLSKAR fillan på "Dynamit-Harry"!!

Svar: Älskar den med! :)
Kristin Sandgren

2013-12-29 @ 09:31:02
URL: http://www.elinteg
Postat av: Diana

Fina bilder!! FAST alltså, dynamit-Harryn är nog det absolut sötaste jag nånsin sett!!! :,) <3

2013-12-30 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0