10 Februari

Hej på er!
Som vanligt går helgen fort och det är redan söndag. I går var vi på Ikea och härjade hela dagen och det gick faktiskt bra för mig (även om ryggen var redo att gå av där på slutet). Vi köpte bland annat en liten juniorsäng till Vide och jag var i sjunde himlen eftersom han med ny säng behöver nya sängkläder (yes you know me) det var lika skojigt att köpa barnsängkläder kan jag meddela. Det enda skrotet i maskineriet var att vi GIVETVIS åkte helt åt helvete fel på vägen dit (där kom mitt första raseriutbrott). Sedan hade vi hittat en jättefin byrå som bebben skulle få till sitt rum men när vi kom till lagret så var den slut. Jag tyckte vi kunde åka till det andra Ikeat och vägrade lyssna på ord som snöoväder och det faktum att vi ändå inte kan bygga ihop byrån nu eftersom vi inte kan ställa in den i rummet. Vet inte vad de där stackars graviditetshormonerna gör med mig just nu men jag fick i alla fall utrbott nummer två och kunde inte tänka mig att komma hem utan byrån. När jag suttit mig och pyst lite på en stol gick det även upp för mig hur löjlig jag var. Vi känner liksom folk som åker förbi IKEA varje dag så det är ju bara att skicka med en beställning.
 
Jahopp nu har jag ännu en gång skyllt mitt omogna beteende på graviditeten. En får ju passa på medans en kan för i dag är det exakt två månader kvar till BF(!)
 
Den obligatoriska matbilden
Den obligatoriska fikabilden
En som tröttnade till slut ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Å sängkläder!! Jag förstår lyckan! :D Vi ska nog till ikea inom ganska snar framtid så vi köper gärna åt er :) Men hoho, utbrotten hade jag också kunnat utföra utan problem, men vad skyller jag på liksom? :P

2013-02-10 @ 12:07:00
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Fifi

Gud vad jag älskar Ikea! Vi ska också åka dit snart för att köpa juniorsäng :)

2013-02-10 @ 21:24:10
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0