17 Februari

Hej på er!
I går hade vi fullt upp hela dagen och drog igång alla projekt på samma gång typ. Vides nya säng sattes ihop och han kunde knappt bärga sig tills han skulle få nana i den. Han har sovit som en liten sork hela natten så det är ju ett bra betyg. Sedan släpade Håkan ner alla grejer vi sparat efter Vide från vinden så jag skulle få rensa och börja tvätta så nu har jag mängder med tvätt högt och lågt att vika och även massor kvar att tvätta (fortfarande sugen på att komma hit och hjälpa till Fjällan? höhö)
Håkan hann även riva lite i lilla rummet och sen på något magiskt vis så har hela huset, som jag lyckats hålla fint hela veckan, förvandlats till ett bombnedslag utan dess like. Får se i vilken ände jag börjar.
 
Instagrambilder från i går.
Vides nya säng.
Här har jag lite att bita i...
Är man inte värd en hel jävla skål överfull med marängsviss efter en sådan effektiv dag? Jo det är man!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vilken fin säng! Ja det var mycket att gå igenom. Kram

2013-02-17 @ 16:35:37
Postat av: Malin

Ehh... vad synd men jag hade visst massor att göra här hemma... en annan gång kanske? ;)

2013-02-18 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0