20 Februari

God middag!
Blev dåligt bloggat i går men jag mitt spån höll ju på och fick värsta städ och plockrycket. Rensade lådor i köket, gjorde rent kylskåpet, sorterade alla Vides kläder i storleksordning(så dom slipper ligga huller om buller i kassar som förut), tvättade och vek tvätt och hade mig hela dagen. Sedan en storhandling på det! Behöver jag säga att jag fick dö på soffan direkt när vi kom hem. Massor av onda sammandragningar hade jag och blev nästan lite rädd ett tag men det gick över som tur var.
I dag har vi hunnit med att hänga på öppna förskolan en sväng. Vide älskar sångstunden och det är så roligt att se honom försöka sjunga och göra rörelser. Det är änna så hjärtat spricker på lilla mamman.
Nu hade jag tänkt lyfta arslet ur soffan och laga till lite mat och kanske eventuellt om orken finns så bakar vi något gott i eftermiddag.
 
 Fast jag är rädd att det ska se ut så här efteråt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0