28 Februari

Hej på er!
Har haft en liten micropaus från bloggen som ni kanske har märkt...eller inte höhö.
Anledningen är väl att jag har lite dålig inspiration just nu. Händer inte allt för mycket på dagarna när en går hemma och skrotar med magen i vädret.
I dag skiner i alla fall solen från en klarblå himmel och då kommer den obefintliga energin krypande tillbaka såklart. I dag har jag som mission att baka tårtbotten och steka en jävla massa pannkakor. Tårtan är till kråkans kalas på söndag och pannkakorna steker jag för att jag det senaste har fått ett sjukligt behov av att fylla frysen högt och lågt inför bebbens ankomst. Livet med två barn kommer gå galant om bara frysen är full med pannkakor. Väldigt logiskt.
 
Något annat jag känner att jag måste prata ut om är mina fingrar som svällt upp till dubbel storlek. Jag kan knappt knyta dom utan att det gör ont och fick kämpa för livet för att få upp mjölkpaketet i morse. Livet är en fest.
 
Korvfingrar
 
Se där. Ett inlägg om väder, korvfingrar och pannkakor, I'm back on track!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi ja med pannkakor kommer man långt!! ;D
Jobbigt med fingrarna dock :/ kram

2013-02-28 @ 12:31:19
URL: http://smakottar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0