En fråga om hårblekning

I går fick jag en fråga om vilka produkter jag använder till mitt hår när jag bleker det och vilket mitt favorit silverschampo är. Tänkte att det kanske var fler som gick och undrade så jag skriver ett inlägg om det helt enkelt.
 
Jag bleker alltså håret hemma (eller rättare sagt Håkan bleker håret på mig) jag har testat en del hemmablekningar i mina dar med allt från orange till gult som resultat. Till slut har jag hittat den allra bästa (i alla fall för mitt hår)
 
Finns att köpa på willys för typ 43 kr. KAP!
Vill man hålla håret snyggt och få till en riktigt kall nyans så rekomenderar jag Matrix silverschampoo. Det kan vara lite uttorkande för håret så använd det inte för ofta. När jag börjar bleka håret igen ska jag testa en toning som jag har hört mycket gott om som man gör emellanåt i stället för silverschampo.
 
Eftersom jag inte har blekt håret på hundra år så får det bli en gamal bild på hur det kan se ut (här är det inte helt nygjort men ni ser ju på ett ungefär)
Som sagt det här funkar på mitt hår (och syrrans) men ni kan ju alltid testa lite försiktigt.

Kommentarer
Postat av: Diana

Utan tvekan den bästa blekningen! Tyvärr upptäckte jag den lite sent i min blonda karriär och har gått runt och gullefjunat alldeles för mö... Å FAN ock, blir så sugen på att bli blond igen när jag ser din kalufs, får sluta gå in här! ;P

2013-02-13 @ 13:36:05
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Tess

Mood är absolut bäst för mig också! När jag blekte underhåret en period så var det bara Mood som fick bort det gula.

2013-02-13 @ 19:14:52
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0