Lite bilder från i dag

Här sitter jag i soffan och väntar på att veckans brott ska börja. Tycker det programet borde byta namn till veckans höjdpunkt allra minst höhö.
I dag har vi haft en bra dag men den slutade dåligt för det började ösa ner en jävla massa snö. Whyyy!? I morgon blir det en ännu bättre dag för då ska Viden och jag ut och lufta oss efter att ha varit sjuka och instängda alldeles för länge. Ett besök på öppna förskolan står på schemat och det ska bli skoj att få se lite folk och inte hemmets fyra väggar för en stund.
 
Här kommer några (instagrammade) bilder från i dag.
 
En trött Vide som slocknade före lunchen. Så går det när man är uppe och härjar mitt i natta ♥
Jag stekte en hög med amerikanska pannkakor
pannkakshög i förgrunden och hungrigt barn i bakgrunden.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

så söt när han ligger och sover han var väl helt slut och mums vilka goda pannkakor det får du bjuda på krama vide från mormor

2013-02-05 @ 22:11:25
Postat av: Johanna & Rebecka

Vilken sötnos! Och vad gott med pannkakor:)

2013-02-07 @ 13:45:12
URL: http://pinacoladas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0