10 Januari - Ett hårresande inlägg

Alltså gud vad trött jag är på mitt hår nu va. Vågar ju knappt gå förbi en spegel längre höhö.
Nog för att det är inne med utväxt alltå men jag tror desvärre inte att min ger några trendpoäng direkt...
 
(Bilden ackompanjeras bäst med ett hysteriskt, uttdraget skräckfilmsskrik som aldrig tar slut)
 
Så här orkar jag inte ha det till april! Mina stackars klyvna hårtoppar skriker efter en klippning men hur fasen ska jag ha det när det är kort på ena sidan och midjelångt(nåja) på andra sidan? Vill liksom ha något nytt då jag tröttnat lite på denna friss som jag haft alldeles för länge nu. En blekning behövs också men vågar man det? Give me some help pliiiiiiis!

Kommentarer
Postat av: Diana

Blek! Finns ingen som är så snygg i ljust som du hjärtat! :D Tycker även att du ska slänga in nån skrikig my little pony-färg, typ turkos, cerise eller nåt, kanske blå? :D Skulle passa dig grymt! Jag hade gjort det direkt om jag var ljus (håret alltså, ljus kropp har jag ju, väldigt ljus och genomskinlig) :D Pusspuss finis!

Svar: du har läst mina tankar som vanligt. har filurat länge på typ turkost, rosa eller liknande ;)
Kristin Sandgren

2013-01-10 @ 13:28:20
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0