16 Januari

Hallå där.
I dag är det den 16 januari och efter ett kik i förra årets kalender visade det sig att jag i dag har varit anställd på bästa Kvänumsgården i ett helt år. Tiden går fort när en har roligt helt klart.
Vad har mer hänt i dag då? Jo jag fick för ett tag sedan hem lite kläder från H&M och fick för mig att jag skulle utmana ödet och prova jeansshortsen(!) och kan ni tänka er att dom gick att få upp över röven! Oh yes. Sen att det var en halvmeter i från att gå och knäppa skiter vi i för jag kände mig helt plötsligt inte lika valrossig som jag brukar höhö.
Sen har jag även fått tummen ur och bokat en klipptid. Jag har fortfarande ingen aning om hur jag vill ha det men jag har ju några dagar på mig att ta ett beslut...

Långhårigt vare här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0