23 Januari

Hej och hallå.
Sitter här i soffan och försöker få in i huvudet att jag inte ska til jobbet längre. Kalla mig trög men det har inte riktigt sjunkit in ännu. Det tar nog några dagar innan jag, på riktigt, har förstått att det bara är jäsning och päsning som gäller nu höhö.
Har varit inne på APT i dag och bjöd min kära kollegor på tårta. Givetvis skedde det en olycka i transporten så den såg lite lätt mosad ut och av den enkla anledningen så finns det inga bilder på "konstverket" men lika god var den ju ändå förstås.
 
 Det får bli en väderbild i stället. Nu har kvänum förvandlats till en gnistrande vintersagobok igen änd aj lajk it!
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja det är verkligen så fantastiskt vackert ute nu! Ta det lugnt och njut!

2013-01-23 @ 21:15:14
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0