25 Januari

Det blir ett sent första inlägg i dag men jag har inte riktigt kommit igån än. Hade en vaken period mellan 05-07 i natt/morse som nog har tagit ut sin rätt. Varför jag var vaken? Det undrar jag med för resten av familjen snarkade och sov medans jag själv låg och vände och vred mig och försökte ignorera halsbrännan. Nu har jag svept en stor kopp kaffe och hoppas på effekt.
Fick en trevlig nyhet i morse i alla fall. Håkan ringde mig och sa "Hej det är frabror Håkan" jag i mitt yrvakna tillstånd undrade vad fasen det var frågan om. Nog för att han är gammal alltså men att presentera sig som farbror? Sen trillade den berömda poletten ner och jag förstod att Vide hade fått en liten kusin. Nu väntar jag bara på att få bild, mått, vikt och hela faderullan skickad till mig. Jag krävert höhö. Nu längtar man allt lite extra efter sitt egna lilla knyte ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0