Slut som artist

Ja herrejesusgudochhansmosterskrukväxt vad trött jag är nu. Hade lätt kunnat slänga mig på sängen vid fem när vi kom hem *rimmar till gröten* och sovit tills i mörrn. Men det gick ju såklart inte för jag skulle ju baka tårtbottnar (eftersom jag sov i går när jag egentligen skulle ha gjort det...) Märks det förresten att jag har hamnat i en trött period igen?
Nu är botten nådd/bakad och jag tänkte bara slänga in några bilder från i dag innan jag kryper i säng.
 
Pappa hade ju som sagt bjudit oss på julgransplundring hemma hos sig. Jag vet inte vad ni har för julgranstraditioner (säkert en stjärna i toppen och sånt trams) men i våran gran hemma i vinninga har det så länge jag kan minnas alltid hängt en innebandyboll och så även i år.
 
Adjöss julen!
 
Godispåse till alla kortväxta granplundrare. Vi andra fick kaffe.
 
Mycket trevlig dag vill jag lova.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det låter som en mysig dag!

2013-01-21 @ 07:12:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0