11 Juli

Ett ynkligt hej från mig.
Jag ligger här i mitt soffhörn och hyperventilerar. Det verkar som att det däringa menshelvetet är på väg och om jag mår så här dåligt vid en förmodad ägglosssnig hur ska jag då känna mig när det väl smäller till på riktigt? Buhuuuu! Tyck synd om mig!
Fast i går var det inget synd om mig alls i alla fall. Vädret blev mot all förmodan kanon och vi hade det aset trevligt med god mat och tjöt på bakgår'n och sedan passade vi på att ta en drink på café o bars uteservering. Som sagt i går var det inget synd om mig alls. Bilder kommer senare men dessa tog jag med mobilen
 

Så nu kan ni ju hålla tummarna för att jag snart kan rulla ur soffan och gå upprätt utan att svimma av. Jag skulle gärna vilja flytta mig till solstolen nu när lillsorkas har somnat.

Kommentarer
Postat av: Mamma till 4 ungar♥

Å stackars! Sånt mög det där!

2013-07-11 @ 15:15:51
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0