22 Juli

Goddagens.
Sitter här i bikini beredd att volta ut i solstolen så fort solen stcker fram mellan de små molnen och tänkte att jag kanske hinner blogga en snabbis.
Håkan är och köper mer färg, lillsorkas sover och Viden har vi för en stund sedan skickat med farmor, farfar och faster för en tripp med husvagnen två nätter. Vide har varit eld och lågor inför detta givetvis och själv har jag tyckt att det kommer ju bli jättekul för honom och så vidare och ändå satt jag och fullipade en kvart efter att dom åkt. Mitt stackars veka mammahjärta klarar ju ingenting höhö.
Nu har jag förresten lagt vantarna på brorsans bilder från skånetrippen så nu kan jag börja uppdatera er om den (fast först får la änna solen gå i moln) *kullerbyttar ut på altanen*
 
Den här bilden har brodern tagit på storhjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0