25 Juli

Hej och god dag och så vidare.
Vincent sover, Viden leker för sig själv och solen är så mycket i moln det bara går så jag passar på att sitta lite vid datorn.
Jag har haft det så gott som datorfritt de senaste dagarna. All barnfri tid (och nattetid då jag egentligen borde sova mitt dumma spån) har jag lagt på Game of thrones (ja jag vet jag är väl sist på den jävla bollen också). Jag fattar på ett sätt inte riktigt hysterin kring den serien. Visst den är väl bra och så men inte bra. Jag har snart sett två säsonger och har inte fastnat på riktigt utan kollar nog mest bara för att vi har avsnitten hemma typ. Fast skulle jag inte få se fler avsnitt så skulle jag inte bry mig. Fast någonting måste den ju ha eftersom jag fortätter titta liksom eller är det mig det är fel på? Jag har ett något märkligt förhållande till den serien ja.
 
Jag håller även på och pillar med dom första bilderna från Skåneresan så dom dyker upp här lite senare. Så länge får ni glo på ett par instagrammade bilder från dom dagarna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka underbara bilder! Och jag har inte sett Game of Thrones än :-) Inte varit sugen. Blir väl nån gång, men så som folk hypat den är jag skeptisk :-)

2013-07-25 @ 22:26:46
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0