26 Juli

Sitter här i soffan och funderar på att förska sparka mig själv i arslet så jag kommer igång. Måste packa och städa men det är ju tråkigt! Håkan är i stan och förhoppningsvis har han nya dörrar med sig hem. Han var och köpte fem nya dörrar i går men tre av dom var skadade(!!!!!) Så jävla tråkigt när man sett fram emot att få upp dom så är det hål , skrap och svarta fläckar aaaargh! *går bärsärk*.
Har laddat hela natten för att få ringa och skälla på någon men Håkan tyckte att den minst bitchiga av oss skulle ringa, alltså inte jag. Aja kanske är klokt. Så jag sitter här i soffan och pyser framför teven och äter nutella med sked direkt ur burken. Sedan övergick surpyset i tårar till lejonkungen....eh...ja mensen är tillbaka som ni kanske förstår.
 
Brööööl!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh nutella! Min barndomsfavorit! Har dock inte kunnat äta det på typ 15 år då jag en gång blev magsjuk av det...Behöver inte förklara vidare väl?;) Tack för en underbar blogg!

2013-07-29 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0