Bakgår'n den 10 juli

Det börjar ju bli lite av en årlig tradition det här att vi samlar ihop oss för tapas på bakgår'n. Eller tradition och tradition det har ju i alla fall hänt en gång tidigare men förhoppningsvis blir det många fler besök.
 
Först började vi med att lägga pannorna i djupa veck över vad vi skulle äta. Svårt det där. Jag var tantigt förberedd eftersom jag lusläst menyn på hemsidan i förväg och redan bestämt mig höhö.
Sedan kom maten!
Min snygga syrra.
En del var visst mer sugna på grannens mat (och kameran var tyvärr sugen på att lägga fokus på vinflaskan)
Jag var också där och för vanlighetens skull så kutade jag med både rygg och nacke.
Syrran och August.
Ett försök till gruppbild (men vad har fotografen för sig egentligen?)
Jag har snôggast kömpisar.
Kvällen avslutades som sagt på café o bar med den här bilden på Dianus och Sandrus.

Kommentarer
Postat av: Diana

Fina bilder på en fin kväll!! Jag kunde typ inte sova den natten för jag fick VÄRLDENS energi av att träffa er!! <3 Så fina ni är!! MASSA pussar

2013-07-11 @ 21:11:23
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0