Grillat

Ja i dag har det grillats i dubbel bemärkelse. Dels tjöckekörvar nu i kväll tillsamans med svärpäronen och tidigare under dagen är det jag som har grillats i solstolen. Har försökt komma i kapp sambons välstekta nyans fast jag tror jag hoppar över bonnavarianten. Efter svensexan i stekande sol lär Håkan bli av med sin intatuerade t-shirt lagom till pensionen ungefär.
Fast det går ju såklart inte att ligga och trycka i solstolen hel dagen med två kottar och en listspikande sambo så jag har varvat solstolen med bebismys, kök och sandlåda. En perfekt kombo om ni frågar mig.
 
Några bilder från i dag:
 
Vattning av den egna smultronodlingen
Skitar en ner så får en allt städa upp också.
Vide älskar att leka med lillebror och här visar han alla djuren i bondgården *dör söthetsdöden*
Sovande barn
Fika
Bonnabrännan i all sin mörkröda prakt.
Vi är likadana säger Vide och drar upp luvan över huvudet och tvingar mig att göra detsamma men jag kan inte tänka mig att jag ens ser hälften så lika söt ut.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Fina killar du har! Allihop :D

Sv: HAha ja duvet för 700år sen när vi hade gympa så spelade vi wolleyboll och både du och jag var så sjukt grymma på att serva och bara hämtade tusentals poäng typ till vårt lag. Allt detta hände till Jannes enda skiva med bl.a. den låten på :D Så jag blev lycklig i själen av att höra den för jag tänkte på dig :)

Svar: men åååååh! nu minns jag *änglakör* Fasen vad du komer ihåg saker! Serva är vi attans bra på alltså och pingis förstås. Jag bli lycklig i själen över att vi ses i mörrn! pöss
Kristin Sandgren

2013-07-09 @ 22:53:38
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0