Sönderfikad

Hej hopp vilken trevlig dag jag har haft. Kan ju inte bli annat när vi fick så trevligt besök. Var svårt att säga om det var jag eller Vide som var gladast (och ledsnast när hon drog hemmåt) höhö.
Fast det har ju sina biverkningar också såklart. Vi kan väl säga som så att det inte lär suga i någon fikatarm på bra länge framöver. Den är numera sönderfikad.
Nu ska jag låta hjärnan gå samma skrumpna öde till mötes framför några avsnitt av paradise hotel Danmark. Yeeep skräp-tv is my thang.
 
Prinsesstårta, nybakade kakor samt den här laddningen som Diana hade med sig har vi gått loss på i dag *smeker min uttöjda buk och lägger av en rap*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh det var supermysigt å träffa dig i dina fina killar :D Repris snarast!! <3 Så kan vi glo på skräpTV ihop :)

2013-07-03 @ 10:20:34
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Diana

Hahaha dig i dina killar, OCH kanske jag menar höhö/Dyxslektrikern

2013-07-03 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0