Warm bodies

Dags för ett litet filmtips igen då va.
Ifall sommaren fortsätter att vara grå och så vidare.
Var ett tag sedan jag såg den här men har inte hunnit tipsa er ännu.
Det här är något så ovanligt som en romantisk zombiefilm. Om det finns fler romantikhatare där ute så kan jag rekomendera den här för den är romantisk på det bra sättet. Nästan hela jordens befolkning har blivit zombies och en dag träffar zombien R en grupp människor och blir kär i Julie och lär känna henne genom att äta hennes pojkväns hjärna...eh ja ni hör ju själva, skitromantisk höhö.
Fantastisk film! Se den!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hehe... ja, den är inte sliskromantisk utan så där lagom :-) Jag tyckte den var bra!

2013-07-06 @ 20:35:28
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Diana

Hon till höger på sista bilden ser ut som hon i snoppmodel! Är det? Ska tipsa Kalle om denna höhö :)

Svar: Haha var tvungen att googla och det är hon då var det väl därför jag kände igen henne så haha. Tipsa kalle vettja och sen har vi ju resten som du skulle se. Django unchained, En oväntad vänskap, Static och The call.
Kristin Sandgren

2013-07-08 @ 15:43:50
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0