1 Juni

Hej på er!
Vilken härlig dag alltså. Sol och värme = noll tid framför datorn såklart men nu sitter jag med bakvagnen parkerad i soffan tillsammans med lillsorken. Den förstfödda bad sjävlmant om att få gå och lägga sig strax efter 19.30...*plockar upp en tappad haka*.
Himla smidigt att han fick för sig att göra det just i kväll dock eftersom jag är mol allena med barnen, och har så varit hela dagen, eftersom kråkan är på gubbsexa (heter det så förresten?). Aja grabben i fråga gifte sig förra sommaren och trodde säkert att han skulle slippa undan men inte då hähä.
Jag fick för övrigt gå loss med lite smink på honom och se så vacker han bleeeev.
 
 
Fast det ska erkännas att läppstiftet INTE är mitt verk om en säger. Man kan lugnt säga att det hamnade i fel persons händer höhö.
Nu ska jag banne mig poppa en jävla massa popcorn gad dämmit! Ha en najsig kväll så hörs vi!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Straffsexa brukar man kalla det om dom gifter sig utan att haft svensexa eller möhippa :) Hehehe vi ska planera det snart för calle storebror och hans fru!

2013-06-02 @ 16:30:36
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0