10 Juni

God eftermiddag bloggen! Här har det varit fullt hus i två dagar. Först födelsedagskals för Vide i går och sedan passade jag på att bjuda hem vänner och barn på "hjälpmigätauppkalasresternafika" i dag. Mucho trevligt!
Vi tar en titt på bilderna från i går tycker jag. De flesta har jag tagit själv men dom som är så där extra fina har brorsan tagit med sin värstingkamera.
 
Spänt födelsedagsbarn öppnar sin present från mig och Håkan.
En gitarr!!
Lyckan är total (för er som inte vet kan jag meddela att Vide är som BESATT av gitarrer)
Dom första kalasgästerna anländer.
Paketöppning är lajbans.
Mamma i tjusig klänning.
Mera paket att öppna.
Det blev fikadags.
Kakor först...
...och tårta efter såklart.
Vincent vaknade och ville vara med och kalasa han också.
Några spelade fotboll.
eller körde traktor...
Sixten blixten.
Ett försök att få alla barnbarnen på bild tillsammans med mormor och morfar. Gick så där höhö.
lillsorkas och jag ♥
Hänga på mosters arm är också mysigt.
Måste bara visa hur söt Vincent var i sin pappas gamla hängslebyxorsomething.

Det var den bildfesten det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder.
Tårtan ser supergod ut. Kan du inte lägga upp recept :)

Svar: tack :) Recepet ligger redan uppe på bloggen. Titta i kategorin recept :)
Kristin Sandgren

2013-06-10 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0