11 Juni

God morgon god morgon.
Här har jag och Viden en slapp morgon medan Vincent sover fortfarande(!) han vaknade en gång vid fem och åt för att sedan somna om. Jaja då hinner ju jag dricka kaffe i lugn och ro innan allt drar i gång.
Var förresten hos frissan i går och piffade te mek. Tre timmar var jag tydligen borta märkte jag när jag kom ut. Anledningen att det tog så lång tid var att blekningen inte gav den färg som önskades. Det blev lite för gult trots två färgkorrigeringar (typ en toning som gör färgen kallare) som i stället gjorde topparna som redan var ljusa lite lila hehe. ska tillbaka på fredag och rätta till det och då kommer det bli sketabra. Johanna är bäst!
 
Näpp nu återgår jag till min kaffeköpp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0