12 Juni

Hej hopp!
Här sitter jag och slappar med en kopp kaffe mol allena i mitt soffhörn. Vincent sover gott i sin vagga och Vide är (efter en brottningsmatch och diverse mutor) på förskolan. Gissa förresten vem som sov från 20.30-07.00 utan att vakna och äta? Duktig liten sork. En annan satt ju tyvärr och ugglade till halv ett och fick därför inte njuta av riktigt lika många timmars sömn men jag får väl helt enkelt skylla mig själv och hoppas på att den här sovartrenden håller i sig.
 
I dag kommer Håkan sluta lite tidigare för Vide ska till tandläkaren i eftermiddag och efter det tänkte vi passa på att titta på tapeter (igen) Skulle vi ta dom tapeterna som vi hade tänkt från början skulle det tydligen gå på drygt 6000 kr (och då är inte ens klister och skit inräknat) såatteeeeeeeeh vi får nog tänka om lite eeehehehe *står och balanserar på ruinens brant*
 
En annan som balanserar på någon form av brant är kråkan. Living on the edge eller snarare lying on the edge?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sändy

haha! snygg stil håkan har, en konst å kunna somna så eller äre folkisen å snusens förtjänst?;)

Svar: det är nog en kombo av dom båda tillsammans med för få sovmorgnar nu för tiden höhö ;)
Kristin Sandgren

2013-06-12 @ 12:48:40
URL: http://darkling.blogg.se
Postat av: Maja

Bärs, nappflaska, snus och dator...det är livet! ;)Älskarälskarälskar din blogg!

Svar: hehe det är väl ungefär allt man behöver plus brunsås ;) tack vad gullig du är :)
Kristin Sandgren

2013-06-12 @ 13:07:51
Postat av: Agnetha

Oahahaha jag dör vilken underbar bild! ;-D Särskilt kombon nappflaska/öl på soffkanten... :-D

Svar: en finfin kombo ;)
Kristin Sandgren

2013-06-13 @ 12:44:06
URL: http://www.agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0