14 Juni

Det kan väl ändå inte stämma att jag inte har bloggat ett endaste dugg i dag? Så går det när en har fullt upp. Var ju på återbeök hos frissan i förmiddags och blev så tjusig så. Lilla mormorn fick passa Vincent och eftersom han sov nästan hela tiden så hann ju hon med att städa i stället hähä. Så medans jag satt och slappade, läste tidningar och belv omypsslad hos frissan så fick jag även huset städat också. Nästan för bra för att vara sant.
Fin start på helgen med andra ord.
 
Tre bilder från i dag
 
Dagens frukost.
Mina underbaringar
och med en sådan hälsofrukost måste en ju jämna ut det med ett flottigt och sockrigt wienerbröd.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty

Vad den lille är lik kusin Sixten!

2013-06-14 @ 21:20:28
Postat av: michaela ♥

dom är verkligen helt underbart fina, dina småttingar!

2013-06-14 @ 21:58:44
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Karin O

Vad smaskigt:)

2013-06-15 @ 09:09:35
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0