16 Juni

I dag bubblar jag änna över av kärlek till min lilla familj. Vet inte om det har att göra med att vi fick sovmorgon till 10.30 i dag eller att Vide var bedårande söt när han fick tag i mina sminkgrejer som stod framme från i går och ville hjälpa mig att sminka mig och tog mascaraförpackningen och borstar och petade mig på munnen samt kammade mitt hår med ögonbrynsborsten ♥ Jag testade även ett nytt läppstift och då sprang han och hämtade en våtservett och tyckte att jag skulle torka mig om munnen haha.
 
Fasen vad jag älskar dom här typerna alltså ♥♥♥ (okej överdosering av hjärtan i det här inlägget, jag vet, men jag hoppas att ni inte får ögonkaries)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy fabian vad fint!Haha "ögonkaries",lägger till det ordet i mitt skrala ordförråd:)

2013-06-16 @ 14:37:05
Postat av: Mamma

Men vad mysigt ni har det!!
Kram

2013-06-16 @ 16:26:38
Postat av: storasyrran

Gulle!

2013-06-16 @ 17:58:27
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0