4 Juni

Hej och hallå!
Här har det varit fullt upp vill jag lova. Det började i morse med att hela lilla familjen åkte in för att få på papper att det är kråkan som är far till alla barnen. Värt att gifta sig bara för att slippa det projektet känner jag men nu är det i alla fall gjort. Mormorn mötte därefter upp sin körkorts(hopp)lösa dotter för att byta bil med Håkan så han kunde fara till jobbet medans vi andra gjorde stan. Så nu har vi köpt blommor för att hotta upp min miserabla kattastrof till trädgård plus att jag har fått köpt en födelsedagspresent till en viss liten förstfödd som fyller år på söndag ♥
Vincent sover just nu och jag funderar på om jag ska passa på att städa eller gå ut och sällskapa mamma och Vide men jag är inte så sugen. Det är bara ynka 15 grader ute och i morse trodde ju jag att det skulle bli lika varmt som i går så jag klädde både mig och Viden i shorts, kortärmat och sandaler och känner mig helt klart snuvad på någon slags konfekt i den kyliga snålblåsten.
 
Nä jag tror att jag sitter inne resten av dagen och provar skojiga hattar framför webkameran i stället *lättroad*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0