5 Juni

Hej bloggen och alla ni fina som läser.
Jag har än så länge haft en kanon dag och det började redan i natt med att lillsorkas sov från 21.00-05.30 *två feta tummar upp* på den alltså. Sedan fick han mat och vi somnade om till 09.30(!) då Vide kom in och hoppade i sängen. Fem sekunder efter det så ringer en vän och bjuder in oss på fika så det blev kladdkaka till frukost för min del höhö. Så satt vi där och göttade oss i solen i flera timmar medans Vide hoppade studsmatta och Vincent sov. Såååå himla jobbig att vara mammaledig så här års alltså...
Nu sover Vincent igen och jag har hunnit baka en sorts kakor till kalaset på söndag. Vide däremot är på sitt rum och det är misstänkt tyst så jag får nog gå in och se efter så inte han har gått och lagt sig och somnat haha.
Hörs sen!
 
Äta glass i skuggan är gött
Lite kalaskakor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0