7 Juni - Helgledigt på bloggen

I dag begravs min fina mormor och jag kommer inte vara på humör för att blogga någonting som ni kanke förstår. Dessutom har jag fullt upp hela helgen inför Vides kalas på söndag så jag passar på att ta lite ledigt från bloggen och återkommer på måndag.
 
Vad ska ni göra när ni inte kan gå in här och läsa undrar ni kanske nu? Jag tycker att ni ska följa de här herrarnas exempel och sätta er på något göttigt ställe och läs en bra tidning eller bok i stället så får ni försöka klara er utan mig ett par dagar hehe.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan ju vara årets gulligaste bild! Hoppas att du under omständigheterna mår bra! Kram :)

Svar: Tack! jag mår bra och tänker leva livet till fullo precis som min mormor. det skulle hon vilja :)
Kristin Sandgren

2013-06-07 @ 10:52:18
Postat av: Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!

tråkigt :/ hoppas det gick bra och att du är okej.
superhärlig bild iaf! :)

Svar: Det känns bra att ha fått ett avslut men på ett sätt känns det fortfarande overkligt att hon inte finns mer liskom. Hon var så levande och en riktig livsnjutare <3Ja visst är bilden härlig!
Kristin Sandgren

2013-06-07 @ 19:47:38
URL: http://www.highvoltage.blogg.se
Postat av: Diana

Alltså guud vilken gullig bild!! :) Skickar en extra stor kram till er allihop <3 Puss!

2013-06-07 @ 21:58:40
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0