Som en blöt fläck

Jag rinner bort! Hela dagen har jag ägnat åt att städa huset och jag är fortfarande inte färdig. Det tar sin lilla tid med två barn hängandes i hasorna...eller ja den ena hänger väl inte så mycket men ni fattar. Lär ju inte bli klar i dag heller för nu ska jag få Vide i säng.
Jag har roddat både matlagning, städning och barn i dag för kråkan är i full fräs med tapetseringen. Det blir såååå fint och känner jag honom rätt så kör han nog på i dag tills allt det vita är tapetserat.
Lite paus i städandet och fejandet har vi ändå fått i dag, jag och barnen, för mormor och Per kom förbi en sväng.
 
Mormorn klämmer på knubbisen.
Tur att jag alltid kan trolla fram cupcakes ur rockärmen när vi får oväntat besök.
Stora sötongen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Sötungarna dina! Och det där trolleritricket skulle jag också vilja kunna ;)

2013-06-24 @ 11:18:18
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0