18 Mars

Hej på er!
I dag är jag så sjuuuuuukt trött. Har ändå sovit hyfsat bra i natt samt sovit alldeles för länge nu i dag men det har ju inte hjälpt så värst mycket snarare tvärt om. Jag får väl ta tag i mig själv helt enkelt.

Jo förresten ni ska ju få se på mammas gran som jag skrev om i går. Den har ju stått kvar sedan julen och såg fasen precis lika fin ut. Sedan råkade mamma visst andas på granen och då brakade den ihop men ändå. Hade man bara hållt ett behörigt avstånd till den så hade den säkert stått sig till nästa jul.


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha klockrent!! :D

2013-03-18 @ 17:59:42
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Julen varar ända till påska ... ;)

2013-03-18 @ 20:41:11
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0