22 Mars

Jaha det var ju en trevlig natt jag fick. Jag har vaknat varje timme och nästan kräkts på grund av halsbränna. Underbart. Livet är en fezt. Jag tycker halsbrännan har varit lite lindrigare sedan vändningen så nu fasar jag ju för det värsta att bebben har vänt sig igen. Jag kan ju inte skilja på vad det är för kroppsdelar som trycks ut här och var så ingen aning om hur den ligger. Det märker vi på onsdag.
Inte nog med det så började det snöa nu igen. Hallå vååååååren!?
 
För ett år sedan gled jag runt i bikini vid den här tiden (förvisso i utlandet men ändå) och nu längtar jag ännu mer till sol och värme (och en ogravid kropp).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter sådär med sån halsbränna alltså...
Men det närmar sig nu, kram & lycka till när det väl sätter igång ;)
Kram

2013-03-22 @ 13:12:23
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0