5 Mars

Nä nu får jag ta och rycka upp mig!
Jag har haft en riktig skithleg rent ut sagt (förutom fredagkvällen då som bjöd på besök av, och jag citerar, två spinkiga skövdianer höhö. Hur trevligt som helst) Men resten av helgen har jag inte haft några krafter alls. Mått lite illa, varit på dåligt humör också har klådan kommit tillbaka med råge och självklart har mina tabletter tagit slut och de gick givetvis inte att få tag på någonstans här i närheten. Inte ens i Skövde(!) nu är dom i alla fall beställda och jag får dom förhoppningsvis i morgon. Tror faktiskt att jag har börjat tröttna på den här graviditeten nu. Kämpa Kristin. Aaaaaaahrg!
Så. Nu kan vi gå vidare.
Nu ska jag sörpla i mig lite kaffe och hoppas att jag piggnar till efter en sömnlös natt. Lite senare fåt ni kika in igen för då ska jag slänga in recept på min beryktade tårta som jag bakade i helgen till kråkans kalas. har sagt så länge att jag ska lägga upp det här men jag tror fan inte att det har blivit av.
Hörs sen!
 
Bjuder på en frukostbild för det var inte i går.
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Häng in thär Kristin! :D å tack för senast <3

2013-03-05 @ 18:44:37
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0