6 Mars

Snark. Snaaaaark. Snaaaaaaaaaark.
Här har ni ett stycke piggt preggo...eller inte.
Ännu en natt med kass sömn för min del. Är det inte svett som rinner så är det halsbränna eller försök till att karva mig genom köttet ner till benet på grund av klådan. Jag. Blir. Tokig.
Vi släpade oss i alla fall till öppna förskolan förut så en av oss fick leka av sig lite. Jag satt mest och tjöta och flåsade. Mycket trevligt.
Nä nu är jag trött på det här. Går in i vecka 36 i morgon och skimrar som aldrig förr...*smälter in i en betongvägg*
(Inget instagramfilter i världen kan rädda mig i dag)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fina du <3
Här är en till som legat vaken inatt igen. Fattar inte varför det ska vara så svårt att sova?

Hoppas att du får vila lite idag!
Kram

2013-03-06 @ 13:18:57
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0