9 Mars

Hej bloggen och hej soliga lördag.
I går hann jag visst inte blogga någonting men det beror på att jag hade fullt upp hela dagen. Första delen av dagen spenderades på bortaplan med mysig fika och playdate. Mucho trevligt. Efter att jag vaggat hem blev det mat och vila (eller i alla fall försök till vila från min sida, Vide hade andra planer än att låta sin gravida valross till mor få blunda några minuter höhö).
Sedan gjorde jag ett uppryck med smink och klänning för att åka med kråkan till Lidköping för att äta tapas på bakgår´n. Det fick bli min födelsedagspresent till honom. Görgött som vanligt och Håkan som aldrig varit där var även han mycket nöjd.
Sedan fortsatte kvällen hemma i soffan med en stor godisskål. Perfekt fredag!
 
Nu ska jag sörpla i mig mitt kaffe och sedan får vi se vad som händer. En rejäl städning av huset skulle behövas och om jag har några krafter kvar efter det så blir det nog en promenad i det fina vädret.
Smell you later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0