Hemma igen

Ja nu har jag äntligen sjunkit ner i soffan här hemma. Vide är nattad så nu är det jag och kråkan som ska götta oss med pizza och en film. Efter en hel dag utan mat så kräver min mage något rejält höhö. Allt har hur som helst gått bra och vändningen lyckades. Yey! Nu får vi bara hoppas att bebben ligger kvar i rätt position fram till förlossningen. Jag har tänkt skriva ett mer ingående inlägg i morgon om hur dagen har sett ut. Tänker som så att det kan vara intressant för andra som kanske kommer hamna i samma sits någon gång att få veta hur det går till. Nu är jag alldeles för trött och för hungrig får att orka något sådant så vi hörs i morgon mina vänner.
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken söt bild :-) Härligt att det gick bra! Hoppas bebisen ligger kvar åt det hållet nu!

2013-03-15 @ 21:56:33
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Skönt att det gick bra! OCh nu håller jag tummarna för at bebis ligger sådär fram tills den ska ut :)
Kram

2013-03-16 @ 08:17:13
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0