Mer gnäll

Ja orkar ni inte läsa mer av mitt gnäll i dag så är det bäst ni slutar nu.
Den där tuppluren gjorde mig knappast piggare utan snarare tvärt om. Det slutade med värdens halsbränneattack som resulterade i slemspyor högt och lågt. Fy fan rent ut sagt. Resten av eftermiddagen/kvällen har jag varit ett rent vrak. Hungrig som en varg pga förlorat maginnehåll så det blev till att dela på en pizza. Får se hur mycket jag får i mig men har man lagt en pizza så måste man väl fylla på med en. Det är ju enkel matematik...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad hemskt :/ lider med dig. Det är inte alltid supermysigt att vara gravid.
Pizzan ser inte alls god ut ;)

2013-03-22 @ 21:45:19
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0