11 Maj

Hej från soffan!
Ja här sitter jag och klämmer i vanlig ordning och lillsorken ligger och sover. Håkan och Vide är i väg och tittar på tak till Vincents rum bland annat. Själv orkade jag inte följa med för vi hade en grinig kväll här i går. Tror det var magen som tjorvade på lillen för sån här har han aldrig varit. Däremot var dagen kanon.
Vi åkte in till Lidköping på vårmarknad och shopping. Jag har ju några kilo kvar sedan graven och dom sitter på röven om en säger så jag får inte på mig några byxor mer än mitt enda par mammabyxor som sitter skitdåligt och kanar ner och är allmänt jobbiga. Så för att slippa gå med rumpan bar så fick jag panikköpa ett par brallor inne på H&M. Det var inte att tänka på att köa till provrumen så jag fick hoppas på det bästa och kan ni tänka er att dom satt som en jävla smäck(!) sån tur har en ju aldrig. Bild kanske kommer.
 
Här är pics från gårdagen.
 
Här har ni mig. Hej hej!
 
Glass måste en ha
Lycklig kille
Sedan slog jag till på matchande chinos till brollorna
 (jag har alltså blivit en sån där jobbig jävel som matchar sina barn, det som jag lovade mig själv att aldrig göra höhö)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0