12 Maj

Hej bloggen!
Här har vi en slapp söndag. Kråkan och Viden är ute och grejar och jag har faktiskt satt mig för en kaffepaus i soffan. Håller på och tvättar och städar lite smått men en måste ju få vila sig lite också höhö. Dessutom verkar det som om lillsorken vaknar snart också. På tal om lillsorken. Han är dåligt fotograferad om man jämför med hur flitiga vi var med kameran när Vide föddes. Fast dom som följer mig på instagram kanske inte håller med. Har ju tagit en hel del mobilbilder på Vincent men nästan inga alls med systemisen så i morse försökte vi få till några bilder och här har ni resultatet.
 
♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Han ser verkligen helt ljuvlig ut, hoppas vi kan ses snart så jag får lukta lite på`n!

2013-05-12 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0