3 Maj

Hej hej.
Tänkte blogga i går och började dagen med att skriva ett halvt gnällinlägg om dålig sömn, vad jag åt till frukost, att solen sken och så vidare men jag hann varken skriva färdigt eller publicera skiten. Lika bra det.
I dag kan jag inte klaga på sömnen i alla fall för vi sov så pass gott att vi försov oss så jag kände att Viden fick vara hemma från förskolan idag.
Tänkte passa på att få lite sol på näsan nu när Vincent somnat och plockade på Vide kläder för att gå ut men läskiga grannen sågade ved eller vad hen höll på med och det var ju livsfarligt såklart så Vide vågade inte vara ute. Sedan fick han ett panikbryt på mig när han inte fick ha på sig ytterkläderna inomhus. Livet är inte lätt alla gånger.
Jaja när en inte kan sitta och sola så hinner en ju städa, bädda rent i sängar, tvätta, ta tag i disken, göra rent badrummet och koka en smaskig soppa på det som fanns hemma...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0