30 Maj

Hej och hallå i gråvädret.
Nähepp ingen sol i sikte i dag heller. Nänä. Eller jo förresten solen kikade försiktigt fram en sväng i morse och i ungefär en halv sekund jublade jag inombords och tänkte att det kanske blir en dag i solsto...och ungefär där så lade sig ett jämntjockt molntäcke över Kvänum igen. Fast då kan jag ju ägna mig åt det som jag tänkt göra alla andra dagar den här veckan men inte gjort. Städa! Åh vilken tur för mig. Jag har i alla fall röjt upp i hallen och rensat undan alla vinterkläder och knökat ner dom i en låda i väntan på nästa säsong *golfapplåd*.
 
Trots det dåliga vädret så har den här dagen startat bättre än gårdagen i alla fall. Med julkaffe! Aja Koffein som koffein och så länge det inte smakar barr och tomteluva så är jag nöjd och med bara 208 dagar kvar till julafton så känns det ju fullt rimligt...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha nej jag blir lika förvånad varje gång ;).

Och själv tycker jag det där kaffet är godare än "vanligt" kaffe, skulle inte ha något emot att dricka det året om :).

Svar: Jag kan nog dricka det ett tag för jag har flera paket hehe. och påskkffe om jag inte mins fel ;) Undrar vad det smakar? ;)
Kristin Sandgren

2013-05-30 @ 15:49:56
URL: http://jenniescorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0