31 Maj

Okej, mysteriet är löst! Nu vet jag varför det har drösat in så mö fölk här under gårdagen. Tydligen så låg mitt inlägg om de utspillda flingorna uppe till höger i "spotlighten" inne på översiktssidan på blogg.se. Där ser man. Själv missade jag det totalt och det beror med alla säkerhet på kombinationen av en trög amningshjärna och ett väl utvecklat tunnelseende.
 
Så hej igen alla nykomlingar hoppas ni stannar kvar en stund. Jag skriver ju faktiskt om mer än bara skitiga golv. Julkaffe och brunsås till exempel *säljer in mig*.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra där! Ser att du redan tagit mitt råd och skyller på amningshjärnan:).

2013-05-31 @ 19:26:44
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se
Postat av: Johanna

Hejsan! Såg en kommentar du hade skrivit på en annan blogg angående att du har en V50 med hundbur och så skrev du något om vilken barnvagn du hade, hittar tyvärr inte tillbaka till den sidan nu.
Jag och min sambo väntar vårt första barn och har en V50 med hundbur medium som tar upp ganska så exakt halva bagaget och vi är lite inne på eller ganska mycket inne på brio go, men det verkar som att många tycker den är för stor. Vad har ni för barnvagn och går den in breve hundburen i er bil? :) tacksam för
Mailsvar om du orkar :) ha det så bra!!

Svar: jag tror nog du har sett fel på kommentarerna för jag har varken V50 eller hundar ;) kram
Kristin Sandgren

2013-06-01 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0